Schaapskudde De Fryske Marren

Schaapskudde De Fryske Marren
Schaapskudde De Fryske Marren van Landschapsbeheer Terra

vrijdag 1 april 2016

Wall hanging 1



Het voorjaar laat zich zien, nieuwe bladeren aan de bomen, knoppen aan de bloemen.
Heerlijk, zo'n nieuw begin, een nieuwe cyclus gaat van start.
Vandaar deze vrolijk bloeiende boom met op de voorgrond wat in de knop staande bloemen.

Rode, gele en bruine kleuren moesten gebruikt worden
Ik ben begonnen met een grijze onderlaag. Deze laag trekt ahw. door de kleuren en zwakt de helderheid van de  kleuren af.

De boom met zijn takken heb ik geknipt uit een zijden lap. Die kan je meevilten, verstandig is het om de takken een klein beetje te 'verankeren'  met een beetje wol/zijde.
Tevens heb ik cocons gebruikt, waarvan ik er later een aantal verwijderd heb.
De cocons kan je het beste voorkoken indien je geen harde stukken wilt hebben.

Uiteindelijk heb ik hier en daar wat borduursteken toegepast en aan de achterkant een voering met de hand ingezet.
Het geheel wil ik aan een tak hangen.

Zie hoe de kleuren veranderen:








Geen opmerkingen:

Een reactie posten